Časté otázky
ČO MÁM ROBIŤ V PRÍPADE VADY TOVARU?
-
Ak je váš tovar vadný, žiada ime vás, aby ste nám produkt zaslali naspäť a napísali nám na e-mail info@prohunter.sk o aký tovar sa jedná, aká je na ňom vada a pridajte aj meno a fakturačné údaje. Nezabudnite prosím pribaliť platný pokladničný doklad alebo iný doklad o kúpe. Náš skúsený personál vám potom s vadným tovarom pomôže.
BUDE MÔJ TOVAR OPRAVENÝ, VYMENENÝ ALEBO INAK NAHRADENÝ?
-
Pokiaľ dôjde k vade tovaru v záručnej dobe v dôsledku výrobnej či materiálnej vady, samozrejme vám tovar opravíme. Tovar musí byť čistý, keď ho vraciate. Tovar, ktorý nie je očistený, bude odmietnutý a vrátený na vaše vlastné náklady. Ak máte akékoľvek otázky alebo pochybnosti týkajúce sa tohto postupu, obráťte sa na nás.
AKO MÔŽEM VRÁTIŤ CHYBNÝ TOVAR?
- Napíšte nám na email info@prohunter.sk a my vám povieme ako ďalej postupovať. Prosíme odložte si platný pokladničný doklad alebo iný doklad o kúpe.
AKO DLHO TRVÁ, KÝM MI MÔJ TOVAR VRÁTITE NASPÄŤ?
- Váš tovar bude spracovaný a vrátený ku nám od dodávateľa do zhruba 14 pracovných dní odo dňa kedy sme k nemu tovar zaslali. Počas hlavnej sezóny, alebo ak nechcete dodržiavať pokyny pre reklamáciu, alebo v prípade, že závada výrobku nie je jasne označená, spracovanie môže trvať o niečo dlhšie, ale v žiadnom prípade to nebude dlhšie ako 30 dní od dátumu, kedy tovar prišieľ k nášmu dodávateľovi.
ČO AK VADA TOVARU NIE JE KRYTÁ ZÁRUKOU?
- Škody alebo vady, ako sú natrhnutia, spáleniny a diery nie sú zahrnuté v podmienkach našej záručnej zmluvy. V niektorých prípadoch môžete opraviť škody spôsobené bežným opotrebením sami. Neváhajte nás kontaktovať pre ďalšie informácie o oprave vášho tovaru.
MOJE PRACKY SA STRATILI/POKAZILI SA, ROZTRHLI SA MI ŠNÚRKY, MÔŽEM ICH NAHRADIŤ?
- Ak sa vaše pracky poškodili, alebo ak sa vám roztrhli šnúrky, neváhajte nás kontaktovať a poskytnite nám jasný opis potrebnej veci a mám ju vymeníme alebo poradíme čo s ňou.
AKO NÁJDEM NEJAKÝ PRODUKT?
- Jednoducho, stačí želaný produkt napísať do vyhľadávača v pravom hornom rohu stránky.
AKO SA MÁM STARAŤ O MÔJ TOVAR?
- V hornom menu nájdete záložku STAROSTLIVOSŤ O PRODUKTY, kde nájdete všetky potrebné informácie k starostlivosti o oblečenie a o všetky typy topánok a ponožiek.
MÁTE NEJAKÉ ĎAĽŠIE OTÁZKY?
- V prípade hocijakých ďalších otázok ohľadne záruky a iných vecí, ktoré sa týkajú produktov, ktoré už máte doma, sa nebojte sa nás kontaktovať na email info@prohunter.sk
![](/resize/e/350/350/files/vratenie-tovaru.png)
PODMIENKY VRÁTENIA TOVARU
Obráťte sa na nás na emali info@prohunter.sk. Prosíme uchovajte si platný doklad alebo iný doklad o kúpe.
Vrátené produkty budú vymenené a zaslané ku nám od dodávateľa zhruba do troch pracovných dní odo dňa kedy mu tovar od nás prišiel.
Počas hlavnej sezóny, alebo ak nechcete dodržiavať pokyny pre vrátenie tovaru, alebo v prípade, že závada výrobku nie je jasne označená, spracovanie môže trvať o niečo dlhšie, ale v žiadnom prípade nie dlhšie ako sedem dní od dátumu, kedy tovar prišiel k dodávateľovi.
Výrobky musí byť čistý, keď nám ho vraciate. Tovar, ktorý nie je očistený bude odmietnutý a vrátený na vaše vlastné náklady. Ak máte akékoľvek otázky alebo pochybnosti týkajúce sa tohto postupu, obráťte sa na nás.
![](/resize/e/350/350/files/harkila-zaruka.png)
ZÁRUKA
Ak je váš tovar vadný, žiadame vás, aby ste sa nás obrátili na email info@prohunter.sk. Nezabudnite si prosím odložiť platný doklad alebo iný doklad o kúpe.
Pokiaľ dôjde k vade tovaru v dôsledku vady výroby či materiálu, budeme vám samozrejme oprava poskytnutej alebo vám tovar bude nahradený v záruke.
Škody alebo poruchy, ako sú roztrhnutia, spáleniny a diery nie sú zahrnuté v našich záručných podmienky. V niektorých prípadoch môžete opraviť škody spôsobené bežným opotrebením sami. Neváhajte nás na kontaktovať na email info@prohunter.sk.