Časté otázky

ČO MÁM ROBIŤ V PRÍPADE VADY TOVARU?

  • Ak je váš tovar vadný, žiada ime vás, aby ste nám produkt zaslali naspäť a napísali nám na e-mail info@prohunter.sk o aký tovar sa jedná, aká je na ňom vada a pridajte aj meno a fakturačné údaje. Nezabudnite prosím pribaliť platný pokladničný doklad alebo iný doklad o kúpe. Náš skúsený personál vám potom s vadným tovarom pomôže. 

BUDE MÔJ TOVAR OPRAVENÝ, VYMENENÝ ALEBO INAK NAHRADENÝ?

  • Pokiaľ dôjde k vade tovaru v záručnej dobe v dôsledku výrobnej či materiálnej vady, samozrejme vám tovar opravíme. Tovar musí byť čistý, keď ho vraciate. Tovar, ktorý nie je očistený, bude odmietnutý a vrátený na vaše vlastné náklady. Ak máte akékoľvek otázky alebo pochybnosti týkajúce sa tohto postupu, obráťte sa na nás.

AKO MÔŽEM VRÁTIŤ CHYBNÝ TOVAR?

  • Napíšte nám na email info@prohunter.sk a my vám povieme ako ďalej postupovať. Prosíme odložte si platný pokladničný doklad alebo iný doklad o kúpe.

AKO DLHO TRVÁ, KÝM MI MÔJ TOVAR VRÁTITE NASPÄŤ?

  • Váš tovar bude spracovaný a vrátený ku nám od dodávateľa do zhruba 14 pracovných dní odo dňa kedy sme k nemu tovar zaslali. Počas hlavnej sezóny, alebo ak nechcete dodržiavať pokyny pre reklamáciu, alebo v prípade, že závada výrobku nie je jasne označená, spracovanie môže trvať o niečo dlhšie, ale v žiadnom prípade to nebude dlhšie ako 30 dní od dátumu, kedy tovar prišieľ k nášmu dodávateľovi.

ČO AK VADA TOVARU NIE JE KRYTÁ ZÁRUKOU?

  • Škody alebo vady, ako sú natrhnutia, spáleniny a diery nie sú zahrnuté v podmienkach našej záručnej zmluvy. V niektorých prípadoch môžete opraviť škody spôsobené bežným opotrebením sami. Neváhajte nás kontaktovať pre ďalšie informácie o oprave vášho tovaru.

MOJE PRACKY SA STRATILI/POKAZILI SA, ROZTRHLI SA MI ŠNÚRKY, MÔŽEM ICH NAHRADIŤ?

  • Ak sa vaše pracky poškodili, alebo ak sa vám roztrhli šnúrky, neváhajte nás kontaktovať a poskytnite nám jasný opis potrebnej veci a mám ju vymeníme alebo poradíme čo s ňou.

AKO NÁJDEM NEJAKÝ PRODUKT?

  • Jednoducho, stačí želaný produkt napísať do vyhľadávača v pravom hornom rohu stránky.

AKO SA MÁM STARAŤ O MÔJ TOVAR?

  • V hornom menu nájdete záložku STAROSTLIVOSŤ O PRODUKTY, kde nájdete všetky potrebné informácie k starostlivosti o oblečenie a o všetky typy topánok a ponožiek.

MÁTE NEJAKÉ ĎAĽŠIE OTÁZKY?

  • V prípade hocijakých ďalších otázok ohľadne záruky a iných vecí, ktoré sa týkajú produktov, ktoré už máte doma, sa nebojte sa nás kontaktovať na email info@prohunter.sk

 

 

 

 

PODMIENKY VRÁTENIA TOVARU

Obráťte sa na nás na emali info@prohunter.sk. Prosíme uchovajte si platný doklad alebo iný doklad o kúpe.

Vrátené produkty budú vymenené a zaslané ku nám od dodávateľa zhruba do troch pracovných dní odo dňa kedy mu tovar od nás prišiel.

Počas hlavnej sezóny, alebo ak nechcete dodržiavať pokyny pre vrátenie tovaru, alebo v prípade, že závada výrobku nie je jasne označená, spracovanie môže trvať o niečo dlhšie, ale v žiadnom prípade nie dlhšie ako sedem dní od dátumu, kedy tovar prišiel k dodávateľovi.

Výrobky musí byť čistý, keď nám ho vraciate. Tovar, ktorý nie je očistený bude odmietnutý a vrátený na vaše vlastné náklady. Ak máte akékoľvek otázky alebo pochybnosti týkajúce sa tohto postupu, obráťte sa na nás.

ZÁRUKA

Ak je váš tovar vadný, žiadame vás, aby ste sa nás obrátili na email info@prohunter.sk. Nezabudnite si prosím odložiť platný doklad alebo iný doklad o kúpe.

Pokiaľ dôjde k vade tovaru v dôsledku vady výroby či materiálu, budeme vám samozrejme oprava poskytnutej alebo vám tovar bude nahradený v záruke.

Škody alebo poruchy, ako sú roztrhnutia, spáleniny a diery nie sú zahrnuté v našich záručných podmienky. V niektorých prípadoch môžete opraviť škody spôsobené bežným opotrebením sami. Neváhajte nás na kontaktovať na email info@prohunter.sk.

Prihlásenie

Používaním internetových stránok prohunter.sk súhlasím s používaním súborov cookies a podmienkami používania.